هتلهای پنج ستاره معروف دبی
نوشته شده توسط : mary

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

 

هتل زعبیل سرا دبی از دیگر هتل های بسیار  لوکس و مثال زدنی جزیره مصنوعی پالم جمیرا می باشد.این هتل 6 طبقه با 405 اتاق و سوئیت بی نظیر می باشد و تمامی اتاق ها رو به دریا مجهز می باشند . طراحی رستوران ها بسیار زیبا و در تزئینات داخلی آن طلا به کار رفته است. در تور دبی تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید.سرویس های حمام این هتل شیشه ای و به سبک شرقی ساخته شده است. این هتل 4 سوئیت دارد که این 4 سوئیت سونا های اختصاصی دارد و در اتاق های این هتل سرویس حمام برای گردشگران تور دبی به گونه ای ساخته شده است که دارای دربهای پنجره ای شکل و کاملاً به سبک شرقی ساخته شده است.


این هتل همانند قصری است با شکوه که به سبک دوره ی عثمانی ساخته شده و هزینه ی بسیاری برای طراحی این دکور صرف گردیده است . اقامت در این هتل در تور دبی نوروز 95 سرشار از خاطره می باشد.طلایی که در ساخت این هتل استفاده شده 3 برابر طلای استفاده شده در هتل برج العرب می باشد. در اکثر نقاط این هتل سنگ مرمر بکار رفته و در انتخاب سنگ ها دقت بسیار شده است که از بهترین سنگ های موجود در دنیا باشند. از لوستر های بسیار بزرگ و باشکوهی برای روشنایی این هتل برای مسافران تور دبی استفاده گردیده است که حداقل 2 میلیون دلار هزینه داشته است و دست ساز می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 40 دقیقه است .

امکانات هتل در تور دبی بهمن 94 شامل :
صرف صبحانه ، پارک آبی ، سرویس رایگان به مراکز خرید و فروشگاه ها ، دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه در تمامی اتاق ها، زمین تنیس ، سالن آرایشگاه ، استخر روباز با جکوزی ،استخر سرپوشیده ، استخر برای کودکان، 3 سونا، 12 اتاق ماساژ که در حیاط واقع شده است ،  ساحل اختصاصی خلیج فارس و ....

 

 

 

 

هتل مدیا روتانا دبی  یکی از هتل 5 ستاره و مجلل شهر است که در بخش بر دبی و در فاصله اندکی از اینترنت سیتی و شهر رسانه دبی قرار گرفته است . هتل مدیا روتانا دبی با امکاناتی عالی و درجه یک از میهمانان تور دبی پذیرایی کرده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد .این هتل به تعداد زیادی از جاذبه های توریستی شهر هم با ترانسفر رایگان هتل و هم با وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. در چند قدمی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. فروشگاه های زیادی در این هتل برای راحتی مسافران تور دبی در نظر گرفته شده است. در این هتل یک صرافی و اتاق جلسه برای دسترسی میهمانان تور دبی 95  وجود دارد.اتاقهای هتل مدیا روتانا دبی مشتمل بر 441 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ،وی آی پی ، پاک و بدون دخانیات ، ضد صدا ، سوئیت و سوئیت ماه عسل می باشد . کلیه اتاق ها مجهز به بالکن بوده و برای تمامی گردشگران تور دبی نوروز 95 رضایت بخش هستند . فضای بزرگ اتاقها ، تخت و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز ، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... همه و همه دست به دست هم داده تا اقامتی آرامش بخش را برای میهمانان تور دبی تعطیلات عید 95  این هتل 5 ستاره ایجاد نمایند .

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: